Klachten – Huisarts op Schiermonnikoog – Schiermonnikoog

Welkom bij Huisarts op Schiermonnikoog

Vacature Praktijkovername

 

Gasten verzoeken wij vriendelijk het BSN-nummer mee te brengen (op identiteitsbewijs of zorgpas).

Belangrijke informatie in verband met het Coronavirus:

  • Heeft u klachten die passen bij het Coronavirus, kom dan niet naar de praktijk.
  • U kunt een afspraak maken voor een Coronatest op testlocatie Schiermonnikoog via tel. 0800-1202 (GGD) of via de website coronatest.nl.
  • Ook voor overige vragen die te maken hebben met het Coronavirus verwijzen wij naar de GGD.
  • Heeft u ernstige klachten, neem dan telefonisch contact op met de praktijk.
  • In het hele Zorg- en Medisch centrum dient u een mondkapje te dragen.
Huisarts op Schiermonnikoog
van Starkenborghstraat 17 9166 PL Schiermonnikoog

Klachten

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wij stellen het op prijs wanneer u, wanneer u ontevreden bent, dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Voor de levering van hulpmiddelen zijn wij lid van de geschillencommissie SEMH. Bij een geschil over de hulpmiddelen kunt u bij deze commissie terecht:
SEMH 
Rijnhavenkade 8
2404 HB Alphen aan den Rijn
0172 – 41 48 14
www.semh.info

Via onderstaand klachtenformulier kunt u uw klacht bij ons melden. Wij nemen daarna binnen vijf dagen contact met u op.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord