Klachtenregeling – Huisarts op Schiermonnikoog – Schiermonnikoog

Welkom bij Huisarts op Schiermonnikoog

Vacature Praktijkovername

 

Gasten verzoeken wij vriendelijk het BSN-nummer mee te brengen (op identiteitsbewijs of zorgpas).

Belangrijke informatie in verband met het Coronavirus:

  • Heeft u klachten die passen bij het Coronavirus, kom dan niet naar de praktijk.
  • U kunt een afspraak maken voor een Coronatest op testlocatie Schiermonnikoog via tel. 0800-1202 (GGD) of via de website coronatest.nl.
  • Ook voor overige vragen die te maken hebben met het Coronavirus verwijzen wij naar de GGD.
  • Heeft u ernstige klachten, neem dan telefonisch contact op met de praktijk.
  • In het hele Zorg- en Medisch centrum dient u een mondkapje te dragen.
Huisarts op Schiermonnikoog
van Starkenborghstraat 17 9166 PL Schiermonnikoog

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts.

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.